Konsultant/ka ds. obsługi klienta w branży kosmetycznej

Odświeżone: Czwartek, 18 Lipiec, 2024  12:57

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Dam pracę / Obsługa klienta / call center
  • Forma pracy:Pełny etat
  • Umowa:Umowa zlecenie
  • Dodatkowe:Brak wymagań
  • Płaca brutto min.:4300 zł
  • Płaca brutto max.:4900 zł
  • Wynagrodzenie:miesięcznie
  • Pracodawca: Transcom

Opis oferty pracy

Dołącz do zespołu obsługującego znanego dostawcę usług cyfrowych. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!

Lokalizacja: Olsztyn, Wyszyńskiego 1

U nas otrzymasz:
Wynagrodzenie w wysokości 28,10 zł brutto / h (umowa zlecenie) + premię do 1000 zł
Szkolenie wdrażające (stacjonarnie) i wsparcie w codziennej pracy.
W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętności komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach.
Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.
Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.

Jak wygląda dzień pracy?
Wyobraź sobie, że możesz pracować dla znanej marki kosmetycznej. Teraz to możliwe! Dołączając do naszego zespołu, zajmiesz się wsparciem klientów (czat, mail, połączenia przychodzące) potrzebujących pomocy związanej z produktami dostępnymi w ofercie, ze statusem i edycją zamówienia, dostawą i zwrotami. A to wszystko, w niesamowitym zespole, nastawionym na wsparcie i dzielenie się wiedzą!


—---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wyróżniają Cię:
Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.
Umiejętność słuchania i badania potrzeb klienta, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.
Gotowość do pracy w systemie zmianowym od poniedziałku do piątku zmiany w przedziale godz. 8:00 - 22:00, 1-2 weekendy w miesiącu zmiany w przedziale godz. 10:00 - 18:00.
Mile widziane doświadczenie w Contact Centre oraz obszarze beauty.

Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!

Proces rekrutacji:
1. Test > 2. Rozmowa telefoniczna > 3. Spotkanie online

Uwolnij swój potencjał!
Po przesłaniu aplikacji sprawdź swoją skrzynkę mailową i poznaj lepiej stanowisko. Wypełnij zadanie (ChatAssess) i dowiedz się, jak wygląda Twój wynik na tle pozostałych kandydatów.

O nas
W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.

Poznaj nas lepiej, znajdź nas na Facebooku (@TranscomPoland) i Instagramie @

Razem z 30 000 konsultantów, pracujących w 80 centrach obsługi i własnych domach, w 25 krajach, tworzymy wyjątkowe doświadczenia w obszarze obsługi klienta, sprzedaży, moderacji treści i usług back office.

W Polsce jesteśmy od 2003 roku. Znajdziesz nas w Gdańsku, Olsztynie, Białymstoku, Elblągu, Poznaniu i Grudziądzu.

Znajdź nas na Facebooku (@TranscomPoland) i Instagramie @ i poznaj nas lepiej.
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Liczba aplikacji
Średni czas odpowiedzi
Marzena
Konto prywatne
Na Lento.pl od 22 lut 2019
Strona użytkownika
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
  • Udostępnij ogłoszenie
  • Dodaj na Facebook
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookTweetnij Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków