Pracownik biurowy

Dodane: Czwartek, 04 Kwiecień, 2019  13:15
  • Kategoria: Dam pracę / Biuro / Administracja
  • Forma pracy:Pełny etat
  • Umowa:Umowa o pracę
  • Płaca brutto min.:2500 zł
  • Pracodawca: PP-H PROMEL Sp. z o.o.

Opis oferty pracy:

Zatrudnimy pracownika biurowego. Praca w sekretariacie Spółki (Olsztyn).
Wymagania: wykształcenie min. średnie, doświadczenie w pracy biurowej min. 3 lata, biegła obsługa komputera, bardzo dobra znajomość programów Excel i Word, umiejętność dobrej organizacji pracy.
Mile widziane: znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym, wykształcenie wyższe (administracja, ekonomia).
Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu, prace biurowe, redagowanie pism, przygotowywanie ofert handlowych, raportów, faktur sprzedażowych, podstawowych dokumentów kadrowych.
Umowa o pracę na zastępstwo (ok 1,5 roku). Praca od pn-pt w godzinach 7-15. Wynagrodzenie do ustalenia, min. 2500 brutto.
Napisz wiadomość

Odpowiedz na ofertę pracy

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Uzupełnij treść zapytania Treść zapytania musi być dłuższa niż 2 znaki
Dodaj załącznik
Max. 5MB, Dozwolone: pdf, doc, docx, odt.
Potwierdź, że jesteś człowiekiem
Olsztyn / Pojezierze
Agata Metera
Na Lento.pl od 04 wrz 2018
Strona użytkownika
Obserwujesz ofertę
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń